Sarrera:

Ni Gaizka Bilbao naiz eta 12 urte ditut,urtarrileko 27-an,2005an jaio nintzen; Gurutxetan.Goiherrin bizi naiz ikastola ondoan, eta familian lau gara;nire aita(Gaizka),nire ama(Susana),arreba(Alaia) eta ni. Ni Claret Askartza ikastolan  ikasten dut,  Leioan sarriena ausoan. 1. C gelan  nago eta blog hau erlijio ikasgaiarena da.Espero dut gustokoa izana.



Portfolioa:

1-Astea:

Sarrera:

Proiktuan lan asko egitea pentsatu dugu zeren eta egunkarian `Extra,Extra`izenekoan denetarik jarri behar dira; albiesteak,Q iturria,Otoitz bat,idazketa prozezua.....etb.

Rolak:

Julia Ramírez:Kordinatzailea
Xabier Fernández de marticorena:Ikuskatzailea
Gaizka Bilbao(Ni):Bozeramailea

Zer egin dugu zaioan zehar?
Adosten egon gara ser rol izango garen bakoitza eta zer parte egingo dugun idazterakoan eta aurkezterakoan.
Zer ikasi dut?
Nolako lana den egunkari bat prestatzea eta taldeko lanean esfortzugeihago egiten.
Zer egin dugu ondo?
Adostu taldeko rolak eta banaketa lana arazorik gabe
Zer hobetu behar dugu?
denboraren aldean oso murriztuta daukagunez eta ez dugunez minutu bat ere ez soberan denbora ondo aprobetsatu behar dugu.
Datorren asterako lan pendientea:
Egunkariarekin hasi eta martzan jarri proiektua.

2-Astea

Sarrera:

proiektuaren taula kronologikoa jarraituz berrien bukaeran gabiltza eta jesusen mezua zakontzen hasi gara berriekin besala.Egin dugu pixka bat denetarik gauza bakarra maitu beharrean.

Zer egin duu zaioan zehar?
Proiektuaren taula kronologikoa sortu dugu jakiteko aste bakoitzean zer egin.Ere berriak sakondu ditugu.
Zer ikasi dut?
Dena prest uzten baduzula gero errezago izango dela lanean jarri orduko.
Zer egin dugu ondo?
Kronologiko taula sortu denbora aurrezteko lan orduan.
Zer obetu behar dugu?
Lanean gauza gehiao egitea eta gutxiago itz egitea.
Datorren asterako lan pendientea:
jarraitu lanean horain arte bezla.

3-Astea

Sarrera:

berriekin jarraituz amaitu ditugu eta q iturriarekin hasi gara sakontzen plantilla berrian.

Zer egin dugu zaioan zehar?
Berriak amaitu eta q iturria
Zer ikasi dut?
denbora aprobetsatzen
Zer egin dut ondo?
Q iturriarekin lagundu asaltzen
Zer obetu ehar dugu?
denbora guxtiagotan gauza gehiago egitea
Datorren asterako lan pendientea:
q iturria amaitu

5-Astea

Sarrera:
Q iturria bukatu degu eta plantillan idazten hasi gara.proiektua amitzeko bakarrik falta saigu spot musicala,ebangelioaren eraketa eta otoitza.

Zer egin dugu zaioan zehar?
Q iturria amaitu eta plantillan idazten hasi
Zer ikasi dut?
Nola erabili plantillak
Zer egin dut ondo?
Q iturria sakondu
Zer obetu behar dugu?
 Idazketa arinagoa
Datorren asterako lan pendientea:
Plantillan idatzi













Comentarios

Entradas populares de este blog

AnaWin 5-astea

Los AnaWin 2-Astea

Los AnaWin 1-astea